00 DSpace/Manakin Repository

Методика навчання англійської мови у початковій школі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Байдюк, Любов Миколаївна
dc.date.accessioned 2020-11-26T13:21:41Z
dc.date.available 2020-11-26T13:21:41Z
dc.date.issued 2020-10
dc.identifier.citation Методика навчання англійської мови у початковій школі: Лекційний курс з практикумом для студентів спеціальності 013 Початкова освіта/ укл.: Л. М. Байдюк. ‒ Умань, 2020. ‒ 168 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13131
dc.description Навчальний посібник призначений для студентів спеціальності 013 Початкова освіта, які опановують курс методики навчання англійської мови у початковій школі в бакалавраті. Конспект лекцій містить стислу теоретичну інформацію, необхідну для вивчення методів та технологій, що використовуються у навчанні іноземних мов, зокрема англійської мови. Він включає структурований опис свідомих, прямих, комбінованих, інтенсивних методів, а також сучасних технологій навчання іноземних мов. У посібнику наведено шляхи та способи застосування зазначених методів та технологій у ранньому шкільному навчанні англійської мови. uk_UA
dc.description.abstract Тексти лекцій, представлені у цьому посібнику, пропонуються як основний матеріал з методики навчання англійської мови для студентів, які здобувають кваліфікацію вчителя англійської мови початкової школи за освітнім ступенем “магістр”. Для підготовки конспекту лекцій були використані матеріали підручників та навчально-методичних посібників Ніколаєвої С.Ю., Бігич О.Б., Бориско Н.Ф., Борецької Г.Е., Щукіна А.М., Роман С.В., Конишевої А.В.. Посібник включає 15 лекцій, які викладають основну теоретичну інформацію, необхідну для вивчення методів та технологій, що використовуються у навчанні іноземних мов, зокрема англійської мови. Він містить структурований опис свідомих, прямих, комбінованих, інтенсивних методів, а також сучасних технологій навчання іноземних мов. У посібнику наведено шляхи та способи застосування зазначених методів та технологій у ранньому шкільному навчанні англійської мови. Навчальний матеріал посібника викладено у стислій та доступній формі. Всі методичні поняття, що розглядаються у текстах лекцій, мають чітке визначення та супроводжуються відповідними поясненнями та прикладами. Презентація навчальної інформації посібника в алгоритмі: «1. Ознайомлення з метою та планом лекції; 2. Детальний виклад та вивчення матеріалу лекції; 3. Контроль (самоконтроль) засвоєння поданого матеріалу, за допомогою завдань, що наводяться після кожної лекції» cприятиме належному опануванню теоретичних знань студентами. Розроблений посібник є зручним для застосування у навчальному процесі та оптимізуватиме аудиторну і позааудиторну роботу студентів з оволодіння методики навчання англійської мови. Адже, по-перше, сприйняття та засвоєння матеріалу відбуватиметься ефективніше та результативніше за умови використання цього посібника студентами в аудиторії під керівництвом викладача; по-друге, прослухавши лекцію в аудиторії, студенти зможуть самостійно повторно опрацювати поданий матеріал і здійснити самоконтроль набутого рівня знань. uk_UA
dc.publisher ВПЦ Візаві uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК 373.016:811.111(075.8);Б12
dc.subject Комбіновані методи uk_UA
dc.subject Інтенсифікація навчання uk_UA
dc.subject Інформаційно-комунікаційні технології навчання uk_UA
dc.subject Проблемне навчання uk_UA
dc.title Методика навчання англійської мови у початковій школі uk_UA
dc.title.alternative навчальний посібник: Лекційний курс з практикумом для студентів спеціальності 013 Початкова освіта uk_UA
dc.type Book chapter uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу