00 DSpace/Manakin Repository

Психологічні стимули формування позитивної мотивації молодших школярів до навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Перепелюк, Тетяна Дмитрівна
dc.contributor.author Ольховецький, Сергій Миколайович
dc.date.accessioned 2020-11-30T11:31:00Z
dc.date.available 2020-11-30T11:31:00Z
dc.date.issued 2020-03-06
dc.identifier.citation Перепелюк Т. Д., Ольховецький С. М. Психологічні стимули формування позитивної мотивації молодших школярів до навчання. Сучасні досягнення вітчизняних вчених у галузі педагогічних та психологічних наук : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 6–7 березня 2020 року). Київ : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2020. Ч. 2. С. 149-151. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13190
dc.description.abstract Вивчення мотивації і її формування – це дві сторони процесу виховання мотиваційної сфери цілісної особистості учня. Вивчення мотивації – це виявлення її реального рівня і можливих перспектив, зони найближчого розвитку в кожного учня і класу в цілому. Результати вивчення стають основою для планування процесу формування свідомої особистості. uk_UA
dc.publisher Київ : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;001.8(477):[37.01+159.9](063)
dc.relation.ispartofseries С;91
dc.subject мотивація uk_UA
dc.subject навчання uk_UA
dc.subject молодший школяр uk_UA
dc.subject стимулювання uk_UA
dc.title Психологічні стимули формування позитивної мотивації молодших школярів до навчання uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу