dc.contributor.author |
Перепелюк, Тетяна Дмитрівна |
|
dc.contributor.author |
Ольховецький, Сергій Миколайович |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-30T11:31:00Z |
|
dc.date.available |
2020-11-30T11:31:00Z |
|
dc.date.issued |
2020-03-06 |
|
dc.identifier.citation |
Перепелюк Т. Д., Ольховецький С. М. Психологічні стимули формування позитивної мотивації молодших школярів до навчання. Сучасні досягнення вітчизняних вчених у галузі педагогічних та психологічних наук : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 6–7 березня 2020 року). Київ : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2020. Ч. 2. С. 149-151. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13190 |
|
dc.description.abstract |
Вивчення мотивації і її формування – це дві сторони процесу виховання мотиваційної сфери цілісної особистості учня. Вивчення
мотивації – це виявлення її реального рівня і можливих перспектив,
зони найближчого розвитку в кожного учня і класу в цілому. Результати вивчення стають основою для планування процесу формування
свідомої особистості. |
uk_UA |
dc.publisher |
Київ : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;001.8(477):[37.01+159.9](063) |
|
dc.relation.ispartofseries |
С;91 |
|
dc.subject |
мотивація |
uk_UA |
dc.subject |
навчання |
uk_UA |
dc.subject |
молодший школяр |
uk_UA |
dc.subject |
стимулювання |
uk_UA |
dc.title |
Психологічні стимули формування позитивної мотивації молодших школярів до навчання |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |