DSpace Repository

Тестування як ефективний засіб організації контролю у навчанні польської мови.

Show simple item record

dc.contributor.author Лукіна, Лія Русланівна
dc.date.accessioned 2020-11-30T12:43:20Z
dc.date.available 2020-11-30T12:43:20Z
dc.date.issued 2020-04-22
dc.identifier.citation Лукіна Л.Р. Тестування як ефективний засіб організації контролю у навчанні польської мови. Наука. Освіта. Молодь: матеріали XIII Всеукраїнської наукової конференції студентів та молодих науковців (Умань, 22 квітня 2020 р.) / за ред. О. Безлюдного. – Умань: Візаві, 2020. – 310 с. – с. 139 – 142. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13201
dc.description.abstract Педагогічний контроль в школі проводиться таким чином, щоб кожна тема була педагогічно і методично завершеною, щоб учні проходили повний цикл процесу засвоєння – від первинного сприйняття змісту до закріплення і застосування засвоєної інформації в моделях реальної практики. Питаннями контролю у навчанні іноземної мови займаються багато авторів (Володін Н.В., Горчев А.Ю., Зельг Р.І. та багато інших). Однак, прийоми перевірки та обліку знань, умінь, навичок, методики їх організації та проведення не втратили своєї актуальності. uk_UA
dc.publisher Умань : ВПЦ «Візаві» uk_UA
dc.subject педагогічний контроль uk_UA
dc.subject цілі навчання uk_UA
dc.subject тестування uk_UA
dc.subject лінгводидактичний тест uk_UA
dc.subject форма контролю uk_UA
dc.subject письмова робота uk_UA
dc.title Тестування як ефективний засіб організації контролю у навчанні польської мови. uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account