Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лукіна, Лія Русланівна | |
dc.date.accessioned | 2020-11-30T12:43:20Z | |
dc.date.available | 2020-11-30T12:43:20Z | |
dc.date.issued | 2020-04-22 | |
dc.identifier.citation | Лукіна Л.Р. Тестування як ефективний засіб організації контролю у навчанні польської мови. Наука. Освіта. Молодь: матеріали XIII Всеукраїнської наукової конференції студентів та молодих науковців (Умань, 22 квітня 2020 р.) / за ред. О. Безлюдного. – Умань: Візаві, 2020. – 310 с. – с. 139 – 142. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13201 | |
dc.description.abstract | Педагогічний контроль в школі проводиться таким чином, щоб кожна тема була педагогічно і методично завершеною, щоб учні проходили повний цикл процесу засвоєння – від первинного сприйняття змісту до закріплення і застосування засвоєної інформації в моделях реальної практики. Питаннями контролю у навчанні іноземної мови займаються багато авторів (Володін Н.В., Горчев А.Ю., Зельг Р.І. та багато інших). Однак, прийоми перевірки та обліку знань, умінь, навичок, методики їх організації та проведення не втратили своєї актуальності. | uk_UA |
dc.publisher | Умань : ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.subject | педагогічний контроль | uk_UA |
dc.subject | цілі навчання | uk_UA |
dc.subject | тестування | uk_UA |
dc.subject | лінгводидактичний тест | uk_UA |
dc.subject | форма контролю | uk_UA |
dc.subject | письмова робота | uk_UA |
dc.title | Тестування як ефективний засіб організації контролю у навчанні польської мови. | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |