Abstract:
Реформування шкільного мовного навчання пов'язано з оновленням змісту й методики навчання рідної (української) мови в освітніх закладах, спрямуванням їх на формування креативної, комунікативно компетентної мовної особистості учня. Сучасна мовна освіта в загальноосвітній школі пріоритетними декларує завдання, спрямоване на вироблення в школярів умінь і навичок комунікативно виправдано користуватися засобами української мови в різних життєвих ситуаціях під час сприймання, відтворення й створення висловлювань; ознайомлення учнів з мовною системою як основою для формування мовних, мовленнєвих умінь і навичок. Означене зумовлює перебудову технології мовної підготовки учнів, використання традиційних й інноваційних форм, методів і прийомів навчання української мови, нових підходів до змісту й структури уроку, добору ефективних засобів навчання.