00 DSpace/Manakin Repository

ГЕНДЕРНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ІСТОРІЯ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравченко, Оксана Олексіївна
dc.date.accessioned 2020-12-01T08:31:48Z
dc.date.available 2020-12-01T08:31:48Z
dc.date.issued 2018-12
dc.identifier.citation Гендерний підхід у процесі вивчення навчальної дисципліни «Історія соціальної роботи». Соціальна освіта та соціальна робота. – 2018. – № 1. – С. 58-67. uk_UA
dc.identifier.isbn 2618-0715
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13225
dc.description.abstract У статті на основі аналізу наукових праць, упровадження інноваційних форм навчальної діяльності, опитування учасників освітнього процесу встановлено, що гендерний підхід під час вивчення навчального курсу «Історія соціальної роботи» сприяє формуванню світоглядних переконань та професійної компетентності майбутніх соціальних працівників стосовно дотримання принципу гендерної рівності. Доведено, що залучення студентів до гендерних досліджень дозволяє поглибити науковий пошук, увести в науковий дискурс інформацію про внесок жінки в історію соціальної роботи, зіставити його із чоловічим, вивчити процес їх взаємодії, простежити непростий шлях установлення рівноправ’я між чоловіком і жінкою. uk_UA
dc.publisher Умань : ВПЦ «Візаві» uk_UA
dc.subject гендер uk_UA
dc.subject історія соціальної роботи uk_UA
dc.subject соціальний працівник uk_UA
dc.subject особистість uk_UA
dc.subject студент uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.title ГЕНДЕРНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ІСТОРІЯ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ» uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу