Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кравченко, Оксана Олексіївна | |
dc.date.accessioned | 2020-12-01T08:31:48Z | |
dc.date.available | 2020-12-01T08:31:48Z | |
dc.date.issued | 2018-12 | |
dc.identifier.citation | Гендерний підхід у процесі вивчення навчальної дисципліни «Історія соціальної роботи». Соціальна освіта та соціальна робота. – 2018. – № 1. – С. 58-67. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 2618-0715 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13225 | |
dc.description.abstract | У статті на основі аналізу наукових праць, упровадження інноваційних форм навчальної діяльності, опитування учасників освітнього процесу встановлено, що гендерний підхід під час вивчення навчального курсу «Історія соціальної роботи» сприяє формуванню світоглядних переконань та професійної компетентності майбутніх соціальних працівників стосовно дотримання принципу гендерної рівності. Доведено, що залучення студентів до гендерних досліджень дозволяє поглибити науковий пошук, увести в науковий дискурс інформацію про внесок жінки в історію соціальної роботи, зіставити його із чоловічим, вивчити процес їх взаємодії, простежити непростий шлях установлення рівноправ’я між чоловіком і жінкою. | uk_UA |
dc.publisher | Умань : ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.subject | гендер | uk_UA |
dc.subject | історія соціальної роботи | uk_UA |
dc.subject | соціальний працівник | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | студент | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.title | ГЕНДЕРНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ІСТОРІЯ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |