00 DSpace/Manakin Repository

PROBLEMATYKA WDRAŻANIA PODEJŚCIA PŁCI W PROCESIE SZKOLENIA PRACOWNIKÓW SPOŁECZNYCH

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравченко, Оксана Олексіївна
dc.date.accessioned 2020-12-01T08:59:41Z
dc.date.available 2020-12-01T08:59:41Z
dc.date.issued 2018-03
dc.identifier.citation Problematyka wdrażania podejścia płci w procesie szkolenia pracowników społecznych. Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. Вип. 7. Том 2 / упоряд. О.Б. Петренко ; ред. кол. : О.Б. Петренко, Т.С. Ціпан, Н.М. Гринькова та ін. – Рівне : РДГУ, 2018. – С. 17–25. uk_UA
dc.identifier.issn 2411-4553
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13230
dc.description.abstract У статті на основі аналізу наукових праць, впровадження інноваційних форм навчальної діяльності, опитування учасників освітнього процесу встановлено, що гендерний підхід сприяє формуванню світоглядних переконань та професійної компетентності майбутніх соціальних працівників стосовно дотримання принципу гендерної рівності. Доведено, що залучення студентів до гендерних досліджень дозволяє поглибити науковий пошук, ввести в науковий дискурс внесок жінки в історії соціальної роботи, співставити його із чоловічим, вивчити процес їх взаємодії, простежити непростий шлях встановлення рівноправ’я між чоловіком і жінкою. uk_UA
dc.publisher Рівне : РДГУ uk_UA
dc.subject гендер uk_UA
dc.subject історія соціальної роботи uk_UA
dc.subject соціальний працівник uk_UA
dc.subject особистість uk_UA
dc.subject студент uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.title PROBLEMATYKA WDRAŻANIA PODEJŚCIA PŁCI W PROCESIE SZKOLENIA PRACOWNIKÓW SPOŁECZNYCH uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу