dc.contributor.author |
Кравченко, Оксана Олексіївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-01T08:59:41Z |
|
dc.date.available |
2020-12-01T08:59:41Z |
|
dc.date.issued |
2018-03 |
|
dc.identifier.citation |
Problematyka wdrażania podejścia płci w procesie szkolenia pracowników społecznych. Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. Вип. 7. Том 2 / упоряд. О.Б. Петренко ; ред. кол. : О.Б. Петренко, Т.С. Ціпан, Н.М. Гринькова та ін. – Рівне : РДГУ, 2018. – С. 17–25. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2411-4553 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13230 |
|
dc.description.abstract |
У статті на основі аналізу наукових праць, впровадження інноваційних форм навчальної діяльності, опитування учасників освітнього процесу встановлено, що гендерний підхід сприяє формуванню світоглядних переконань та професійної компетентності майбутніх соціальних працівників стосовно дотримання принципу гендерної рівності. Доведено, що залучення студентів до гендерних досліджень дозволяє поглибити науковий пошук, ввести в науковий дискурс внесок жінки в історії соціальної роботи, співставити його із чоловічим, вивчити процес їх взаємодії, простежити непростий шлях встановлення рівноправ’я між чоловіком і жінкою. |
uk_UA |
dc.publisher |
Рівне : РДГУ |
uk_UA |
dc.subject |
гендер |
uk_UA |
dc.subject |
історія соціальної роботи |
uk_UA |
dc.subject |
соціальний працівник |
uk_UA |
dc.subject |
особистість |
uk_UA |
dc.subject |
студент |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.title |
PROBLEMATYKA WDRAŻANIA PODEJŚCIA PŁCI W PROCESIE SZKOLENIA PRACOWNIKÓW SPOŁECZNYCH |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |