Abstract:
У статті на основі проведеного теоретичного аналізу проблеми дослідження, узагальнення практичного досвіду щодо організації змістовної та багатопланової позанавчальної діяльності майбутніх соціальних працівників, а також вивчення зворотного зв’язку від студентства стосовно ефективності таких заходів дозволяє констатувати, що окреслені умови сприяють формуванню особистісних та лідерських новоутворень майбутніх успішних керівників. Стосовно гендерного менеджменту, то кардинальних відмінностей між хлопцями і дівчатами з точки зору ефективності керівництва та лідерства немає, проте в одних ситуаціях і ролях ефективніші хлопці, в інших – дівчата. Загалом у молоді спостерігається стремління до егалітарних цінностей і відсутності переконань проти жіночого лідерства.