Abstract:
В статті розглянуто особливості упровадження курсу академічної доброчесності в умовах ЗВО. Метою статті стало представлення досвіду реалізації проєкту сприяння академічної доброчесності серед студентів 1 курсу факультету соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Охарактеризовано комплекс лекційних та тренінгових занять, спрямованих на пропаганду принципів академічної доброчесності в умовах ЗВО. Реалізація проєкту з популяризації академічної доброчесності дозволила залучити студентів до вдосконалення освітнього процесу та його окремих компонентів, шляхом упровадження нових форм та методів роботи з студентами, збільшити на 10% студентів, які приймають участь в науковій роботі (написання статей, тез), реалізація проєкту дала змогу почати створювати та формувати цінності та спільноту студентів, для яких прояви недоброчесності є неприпустимим.