Abstract:
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. – Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Умань, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького, Хмельницький, 2018. Дисертаційну роботу присвячено проблемі динаміки змін професійних очікувань майбутніх психологів у навчальному процесі. Здійснено теоретичний аналіз, синтез та узагальнення науково-психологічної літератури з проблеми дослідження. Отримані результати було враховано при обґрунтуванні і розробці авторської програми психокорекції професійних очікувань, яка передбачала реалізацію у навчальному процесі профілактичного теоретичного спецкурсу, групового психокорекційного тренінгу та індивідуальної роботи. За результатами успішної апробації авторської програми розроблено методичні рекомендації викладачам вищих навчальних закладів щодо психокорекції професійних очікувань майбутніх психологів у вищій школі, що дозволить здійснити низку підготовчих заходів для формування їхніх максимально реалістичних професійних уявлень та підготовки оптимального середовища для їхньої корекції методами загальнотеоретичних та групових психокорекційних технологій.