00 DSpace/Manakin Repository

МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ – ФУНДАМЕНТАЛЬНИЙ СКЛАДНИК ПІДГОТОВКИ ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кірдан, Олена Леонідівна
dc.contributor.author Пенькова, Оксана Георгіївна
dc.date.accessioned 2020-12-07T08:17:14Z
dc.date.available 2020-12-07T08:17:14Z
dc.date.issued 2020-04
dc.identifier.citation Кірдан О. Л.,Пенькова О. Г. Методика викладання у вищій школі - фундаментальний складник підготовки доктора філософії. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : КПУ, 2020. Вип. 71. Т. 2. С. 96 –100. DOI https://doi.org/10.32840/1992-5786.2020.71-2.17 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13269
dc.description.abstract Статтю присвячено обґрунтуванню сучасних вимог та змісту педагогічної підготовки майбутніх докторів філософії у закладах вищої освіти України. Мета статті – обґрунтувати організаційно-методичні засади педагогічної підготовки майбутніх докторів філософії з економічних спеціальностей у закладах вищої освіти України. Для досягнення мети статті використано комплекс взаємопов’язаних методів, таких як: логічний аналіз та систематизація наукової та навчально-методичної літератури; структурно-порівняльний аналіз нормативних документів та освітніх програм; синтез, узагальнення. Проаналізовано публікації вітчизняних учених щодо підготовки докторів філософії, зроблено висновок щодо недостатньої обґрунтованості у сучасному педагогічному дискурсі змісту, форм та методів педагогічної підготовки аспірантів. На основі аналізу нормативних документів охарактеризовано організаційні засади підготовки аспірантів. Констатовано, що готовність до організації та проведення занять із застосуванням сучасних інформаційних технологій є обов’язковим складником підготовки докторів філософії будьякої спеціальності. Констатовано, що навчально-методичний супровід педагогічної підготовки майбутніх фахівців на третьому рівні вищої освіти потребує оновлення та розширення. Вказано на потребу неперервності та наступності у професійно-педагогічній підготовці на другому (магістр) та третьому (доктор філософії) рівнях вищої освіти. На основі аналізу нормативних документів, навчально-методичних та наукових джерел, практичного досвіду узагальнено концептуальні підходи до професійно-педагогічної підготовки докторів філософії з економічних спеціальностей. Акцентовано, що формуванню готовності здобувачів наукового ступеня доктор філософії з економічних спеціальностей до викладацької діяльності сприяє вивчення навчальної дисципліни «Педагогіка та методика викладання економічних дисциплін» та проходження науково-педагогічної практики як обов’язкових компонентів освітнього складника освітньо-наукової програми. Наголошено на потребі формування у майбутніх докторів філософії як науково-педагогічних працівників: здатності до викладацької діяльності в умовах формальної та неформальної освіти; вміння організовувати науково-педагогічну діяльність у системі вищої освіти на основі нормативно-правових документів; вміння критично мислити, рефлексувати, неперервно підвищувати власний рівень викладацької майстерності. uk_UA
dc.publisher Запоріжжя : Класичний приватний університет uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;378.016:378.22
dc.subject доктор філософії uk_UA
dc.subject методика викладання у вищій школі uk_UA
dc.subject професійно-педагогічна підготовка uk_UA
dc.subject освітньо-наукова програма uk_UA
dc.subject компетентності uk_UA
dc.subject науково-педагогічні працівники uk_UA
dc.title МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ – ФУНДАМЕНТАЛЬНИЙ СКЛАДНИК ПІДГОТОВКИ ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу