dc.contributor.author |
Кравченко, Оксана Олексіївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-07T09:38:37Z |
|
dc.date.available |
2020-12-07T09:38:37Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Кравченко О.О. Нормативно-правові засади впровадження інклюзивного туризму як засобу реабілітації дітей та молоді з особливими освітніми потребами. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: педагогічні науки. 2020. № 1. С. 128 – 147. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13287 |
|
dc.description.abstract |
У статті окреслено, що поряд із організаційними заходами забезпечення дієвої структури інклюзивної освіти стоїть завдання пошуку ефективних технологій соціально-психолого-педагогічного супроводу дітей та молоді з особливими освітніми потребами, які сприятимуть нормальній соціалізації, розвитку своїх сильних сторін і талантів та подальшої інтеграції в суспільство, формуватиме соціальні компетенції для налагодження дружніх стосунків з ровесниками у школі та поза її межами; уможливить належні способи взаємодії з колективом; створюватиме атмосферу спокійного прийняття відмінностей інших людей
Такі програми раціонально запроваджувати чим раніше від дня народження. Тому на освіту покладається ключове завдання, яка має бути інклюзивною як за змістом, так і за суттю. Поряд з освітніми програмами мають бути реалізовані технології соціально-психологічної підтримки та реабілітації, які б сприяли психологічному відновленню та соціальній інтеграції дитини. |
uk_UA |
dc.publisher |
НАДПСУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;796.5-05626347 |
|
dc.subject |
діти |
uk_UA |
dc.subject |
молодь |
uk_UA |
dc.subject |
особливі освітні потреби |
uk_UA |
dc.subject |
освіта |
uk_UA |
dc.subject |
соціальний захист |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивний туризм |
uk_UA |
dc.title |
Нормативно-правові засади впровадження інклюзивного туризму як засобу реабілітації дітей та молоді з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |