Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ткачук, Мирослава Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2020-12-07T09:55:30Z | |
dc.date.available | 2020-12-07T09:55:30Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Ткачук М. Теоретичні основи ціннісного підходу до виховання. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип.4 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; [голов. ред. С. В. Совгіра]. Умань: Візаві, 2019. С.144–149 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13292 | |
dc.description.abstract | У статті, на основі аналізу наукових праць провідних учених, здійснено узагальнення теоретичних основ ціннісного підходу до виховання в умовах трансформації українського суспільства. Розкрито сутність феномена «цінності», поділ цінностей на первинні, базові та інструментальні. З’ясовано структуру поняття «ціннісні орієнтації». Встановлено спільність та відмінність у розумінні сутності понять «цінності» та «ціннісні орієнтації». Охарактеризовано категорію «ціннісне ставлення». Визначено фактори, які впливають на зміст цінностей. Розглянуто цінності як важливий елемент соціального замовлення освіті. | uk_UA |
dc.publisher | Умань, ВПЦ "Візаві" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.017:17.022.1 | |
dc.subject | цінність | uk_UA |
dc.subject | ціннісні орієнтації | uk_UA |
dc.subject | ціннісне ставлення | uk_UA |
dc.subject | система цінностей | uk_UA |
dc.subject | предметні цінності | uk_UA |
dc.subject | суб’єктні цінності | uk_UA |
dc.subject | цінності морально-етичні | uk_UA |
dc.subject | цінності соціально-правові | uk_UA |
dc.subject | цінності особистісно зорієнтовані | uk_UA |
dc.subject | ціннісний підхід | uk_UA |
dc.title | ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЦІННІСНОГО ПІДХОДУ ДО ВИХОВАННЯ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |