dc.contributor.author |
Ткачук, Мирослава Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-07T09:55:30Z |
|
dc.date.available |
2020-12-07T09:55:30Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Ткачук М. Теоретичні основи ціннісного підходу до виховання. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип.4 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; [голов. ред. С. В. Совгіра]. Умань: Візаві, 2019. С.144–149 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13292 |
|
dc.description.abstract |
У статті, на основі аналізу наукових праць провідних учених, здійснено узагальнення теоретичних основ ціннісного підходу до виховання в умовах трансформації українського суспільства. Розкрито сутність феномена «цінності», поділ цінностей на первинні, базові та інструментальні. З’ясовано структуру поняття «ціннісні орієнтації». Встановлено спільність та відмінність у розумінні сутності понять «цінності» та «ціннісні орієнтації». Охарактеризовано категорію «ціннісне ставлення». Визначено фактори, які впливають на зміст цінностей. Розглянуто цінності як важливий елемент соціального замовлення освіті. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань, ВПЦ "Візаві" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.017:17.022.1 |
|
dc.subject |
цінність |
uk_UA |
dc.subject |
ціннісні орієнтації |
uk_UA |
dc.subject |
ціннісне ставлення |
uk_UA |
dc.subject |
система цінностей |
uk_UA |
dc.subject |
предметні цінності |
uk_UA |
dc.subject |
суб’єктні цінності |
uk_UA |
dc.subject |
цінності морально-етичні |
uk_UA |
dc.subject |
цінності соціально-правові |
uk_UA |
dc.subject |
цінності особистісно зорієнтовані |
uk_UA |
dc.subject |
ціннісний підхід |
uk_UA |
dc.title |
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЦІННІСНОГО ПІДХОДУ ДО ВИХОВАННЯ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |