Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мельникова, Ольга Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2020-12-22T07:10:18Z | |
dc.date.available | 2020-12-22T07:10:18Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Мельникова О. М. Психолого-педагогічні чинники формування моральних установок сучасних дошкільників. Вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. Вип. 2(21): Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти: матеріали 4 Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 21–22 трав. 2020 р.) / МОН України, НАПН України, Ін-т педагогіки [та ін.]; [редкол.: Осадченко І. (голов. ред. та відп. за вип.), Васьківська Г., Велскоп В. [та ін.]. – Умань : Візаві, 2020. С. 90–93. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13310 | |
dc.description.abstract | Доведено, що моральна установка впливає на формування ціннісних орієнтацій особистості, на моральну мотивацію поведінки, пов'язує моральну свідомість і поведінку, а також є чинником цілеспрямованого морального виховання особистості. Установка може стати засадничим чинником опору змінам, оскільки вже в дошкільному віці у дитини виникає певне ставлення до основних життєвих цінностей. Не всі моральні установки можуть бути сформовані у дошкільника, проте такі, як нормативність, справедливість, взаємність, чесність, дружелюбність, готовність допомогти, цілком «доступні» для засвоєння дітьми цього віку. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Умань : ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.subject | моральні установки | uk_UA |
dc.subject | старші дошкільники | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічні чинники формування моральних установок сучасних дошкільників | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |