00 DSpace/Manakin Repository

Психолого-педагогічні чинники формування моральних установок сучасних дошкільників

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мельникова, Ольга Миколаївна
dc.date.accessioned 2020-12-22T07:10:18Z
dc.date.available 2020-12-22T07:10:18Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Мельникова О. М. Психолого-педагогічні чинники формування моральних установок сучасних дошкільників. Вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. Вип. 2(21): Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти: матеріали 4 Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 21–22 трав. 2020 р.) / МОН України, НАПН України, Ін-т педагогіки [та ін.]; [редкол.: Осадченко І. (голов. ред. та відп. за вип.), Васьківська Г., Велскоп В. [та ін.]. – Умань : Візаві, 2020. С. 90–93. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13310
dc.description.abstract Доведено, що моральна установка впливає на формування ціннісних орієнтацій особистості, на моральну мотивацію поведінки, пов'язує моральну свідомість і поведінку, а також є чинником цілеспрямованого морального виховання особистості. Установка може стати засадничим чинником опору змінам, оскільки вже в дошкільному віці у дитини виникає певне ставлення до основних життєвих цінностей. Не всі моральні установки можуть бути сформовані у дошкільника, проте такі, як нормативність, справедливість, взаємність, чесність, дружелюбність, готовність допомогти, цілком «доступні» для засвоєння дітьми цього віку. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Умань : ВПЦ «Візаві» uk_UA
dc.subject моральні установки uk_UA
dc.subject старші дошкільники uk_UA
dc.title Психолого-педагогічні чинники формування моральних установок сучасних дошкільників uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу