dc.contributor.author |
Лоюк, Оксана Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-22T08:43:13Z |
|
dc.date.available |
2020-12-22T08:43:13Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Лоюк О. В. Реалізація наскрізної змістової лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» у початковій школі засобами інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Сучасні виклики і актуальні проблеми науки, освіти та виробництва: міжгалузеві диспути [зб. наук. пр.]: матеріали VIII міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (Київ, 11 вересня 2020 р.). Київ, 2020. 293 с., С. 144–148. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13332 |
|
dc.description.abstract |
У статті зазначена необхідність формування ключових компетентностей в учнів початкової школи, що уможливлюється організацією освітнього процесу на інтегровано-предметній основі та реалізується через інтегрований курс «Я досліджую світ». Подано визначення наскрізних змістових ліній, що забезпечують інтеграцію освітніх компонентів курсу «Я досліджую світ», одна з яких – «Підприємливість та фінансова грамотність». Через трактування понять «підприємливість» та «фінансова грамотність» розкрито сутність означеної вище наскрізної змістової лінії. Визначено вміння та ставлення учнів як результат реалізації наскрізної змістової лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» на уроках «Я досліджую світ», запропоновано методи їхнього формування. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Інтернет видання |
uk_UA |
dc.subject |
початкова школа |
uk_UA |
dc.subject |
інтегрований курс «Я досліджую світ» |
uk_UA |
dc.subject |
наскрізні змістові лінії |
uk_UA |
dc.subject |
наскрізна змістова лінія «Підприємливість та фінансова грамотність» |
uk_UA |
dc.subject |
вміння |
uk_UA |
dc.subject |
ставлення |
uk_UA |
dc.title |
Реалізація наскрізної змістової лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» у початковій школі засобами інтегрованого курсу «Я досліджую світ». |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |