Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лоюк, Оксана Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2020-12-22T08:57:02Z | |
dc.date.available | 2020-12-22T08:57:02Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Лоюк О. В. Інтегрований підхід як методологічна основа цілісного освоєння змісту початкової освіти. Тенденції сучасної підготовки майбутніх учителів початкової школи: зб. матеріалів Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (Умань, 7–8 жовтня 2020 року) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Ф-т початкової освіти [та ін.] ; [голов. ред. Комар О. А.; редкол. : Кравчук О. В., Грітченко Т. Я., Лоюк О. В. [та ін.]. Умань, 2020. 80 с., С. 41–45. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13335 | |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано актуальність проблеми структурування змісту початкової освіти на засадах інтегрованого підходу у навчанні, розкрито сутність понять «інтегрований підхід», «інтеграція». Описано об’єкти інтеграції – елементи інтеграції, підстава інтеграції, зінтегрований об’єкт. Інтеграція в дидактиці розглядається з двох позицій – як мета та як засіб навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Інтернет видання | uk_UA |
dc.subject | інтегрований підхід | uk_UA |
dc.subject | інтеграція | uk_UA |
dc.subject | інтеграція в дидактиці | uk_UA |
dc.subject | об’єкти інтеграції | uk_UA |
dc.subject | початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Інтегрований підхід як методологічна основа цілісного освоєння змісту початкової освіти. | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |