DSpace Repository

Інтегрований підхід як методологічна основа цілісного освоєння змісту початкової освіти.

Show simple item record

dc.contributor.author Лоюк, Оксана Вікторівна
dc.date.accessioned 2020-12-22T08:57:02Z
dc.date.available 2020-12-22T08:57:02Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Лоюк О. В. Інтегрований підхід як методологічна основа цілісного освоєння змісту початкової освіти. Тенденції сучасної підготовки майбутніх учителів початкової школи: зб. матеріалів Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (Умань, 7–8 жовтня 2020 року) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Ф-т початкової освіти [та ін.] ; [голов. ред. Комар О. А.; редкол. : Кравчук О. В., Грітченко Т. Я., Лоюк О. В. [та ін.]. Умань, 2020. 80 с., С. 41–45. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13335
dc.description.abstract У статті обґрунтовано актуальність проблеми структурування змісту початкової освіти на засадах інтегрованого підходу у навчанні, розкрито сутність понять «інтегрований підхід», «інтеграція». Описано об’єкти інтеграції – елементи інтеграції, підстава інтеграції, зінтегрований об’єкт. Інтеграція в дидактиці розглядається з двох позицій – як мета та як засіб навчання. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Інтернет видання uk_UA
dc.subject інтегрований підхід uk_UA
dc.subject інтеграція uk_UA
dc.subject інтеграція в дидактиці uk_UA
dc.subject об’єкти інтеграції uk_UA
dc.subject початкова освіта uk_UA
dc.title Інтегрований підхід як методологічна основа цілісного освоєння змісту початкової освіти. uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account