dc.contributor.author |
Лоюк, Оксана Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-22T08:57:02Z |
|
dc.date.available |
2020-12-22T08:57:02Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Лоюк О. В. Інтегрований підхід як методологічна основа цілісного освоєння змісту початкової освіти. Тенденції сучасної підготовки майбутніх учителів початкової школи: зб. матеріалів Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (Умань, 7–8 жовтня 2020 року) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Ф-т початкової освіти [та ін.] ; [голов. ред. Комар О. А.; редкол. : Кравчук О. В., Грітченко Т. Я., Лоюк О. В. [та ін.]. Умань, 2020. 80 с., С. 41–45. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13335 |
|
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовано актуальність проблеми структурування змісту початкової освіти на засадах інтегрованого підходу у навчанні, розкрито сутність понять «інтегрований підхід», «інтеграція». Описано об’єкти інтеграції – елементи інтеграції, підстава інтеграції, зінтегрований об’єкт. Інтеграція в дидактиці розглядається з двох позицій – як мета та як засіб навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Інтернет видання |
uk_UA |
dc.subject |
інтегрований підхід |
uk_UA |
dc.subject |
інтеграція |
uk_UA |
dc.subject |
інтеграція в дидактиці |
uk_UA |
dc.subject |
об’єкти інтеграції |
uk_UA |
dc.subject |
початкова освіта |
uk_UA |
dc.title |
Інтегрований підхід як методологічна основа цілісного освоєння змісту початкової освіти. |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |