00 DSpace/Manakin Repository

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ УСТАНОВОК ДО ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бойко, Юлія Степанівна
dc.date.accessioned 2020-12-23T07:01:52Z
dc.date.available 2020-12-23T07:01:52Z
dc.date.issued 2020-11
dc.identifier.citation Бойко Ю.С. Вплив педагогічних умов на формування установок до здорового способу життя студентів закладів вищої освіти. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки. 2020. Вип.2. С. 266-279. uk_UA
dc.identifier.issn 2412-9208
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13365
dc.description.abstract Згідно з даними літературних джерел, фахівці вважають, що формування здорового способу життя студентської молоді забезпечується через створення у закладах вищої освіти спеціальних педагогічних умов. В статті встановлено, що формування аксіологічних установок до здорового способу життя у студентів  це багатогранний, суперечливий і цілісний процес, обумовлений сукупністю умов і факторів, які складають причину і рушійну силу його становлення і розвитку, є результатом цілеспрямованого оволодіння студентами знаннями про здоровий спосіб життя, уміннями і навичками його дотримання, набуття досвіду відповідального ставлення до власного життя і здоров’я, що є необхідним для успішної самореалізації у майбутній професійній діяльності. Метою написання статті є обґрунтування педагогічних умов формування установок до здорового способу життя студентів закладів вищої освіти, а саме: сприяння становленню і розвитку у студентів ціннісних орієнтацій на збереження і зміцнення здоров’я в умовах здоров’язберігального освітнього середовища закладу вищої освіти; формування у студентів ціннісного ставлення до здоров’я на основі розробки педагогічної стратегії їхньої мотивації на здоровий спосіб життя; активізація свідомого оволодіння студентами досвідом здоров’язбереження. В сукупності педагогічні умови торкаються когнітивної сфери особистості студента (сприяють усвідомленому ставленню до свого способу життя, усвідомленню значущості здорового способу життя у професійній діяльності, актуалізації потреби в ньому), мотиваційно-ціннісної (сприяють ціннісному прийняттю здорового способу життя) і дієво-практичної (сприяють реалізації потреби в здоровому способі життя в процесі професійного становлення, збагаченню досвіду і залученню до нього). uk_UA
dc.publisher БДПУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;378.017:613
dc.subject аксіологічні установки uk_UA
dc.subject здоровий спосіб життя uk_UA
dc.subject педагогічні умови формування аксіологічних установок до здорового способу життя uk_UA
dc.title ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ УСТАНОВОК ДО ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу