00 DSpace/Manakin Repository

Методичні шляхи формування ціннісного відношення до здоров’я студентів закладів вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бойко, Юлія Степанівна
dc.date.accessioned 2020-12-23T07:03:14Z
dc.date.available 2020-12-23T07:03:14Z
dc.date.issued 2020-03-12
dc.identifier.citation Бойко Ю.С. Методологічні шляхи формування ціннісного відношення до здоров’я студентів закладів вищої освіти.Фізична культура дітей, підлітків, молоді та дорослогонаселення в сучасномусвіті:матеріали І Міжнародноїнауково-практичноїінтернерт-конференції. (12 березня 2020 р.). Умань: УДПУ імені Павла Тичини, 2020. С.49-54. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13366
dc.description.abstract В статті проводиться аналіз психолого-педагогічної літератури з визначеної проблеми, виявлено орієнтацію психолого-педагогічних дисциплін на користь ціннісного (аксіологічного) підходу до організації процесу навчання та виховання підростаючого покоління, але загальна тенденція використання аксіологічного підходу зв’язана більше із психологічним аспектом, а педагогічний аспект усе ще залишається мало вивченим, зокрема у поле зору сучасних дослідників не потрапили педагогічні умови формування ціннісного ставлення до здорового способу життя у студентів вищих навчальних закладів, які й стали предметом науково - теоретичного й практичного дослідження. uk_UA
dc.publisher Умань : ВПЦ «Візаві» uk_UA
dc.subject здоров’я uk_UA
dc.subject здоровий спосіб життя uk_UA
dc.subject ціннісне ставлення до здоров’я. uk_UA
dc.title Методичні шляхи формування ціннісного відношення до здоров’я студентів закладів вищої освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу