dc.contributor.author |
Кучеренко, Ірина Анатоліївна |
|
dc.contributor.author |
Мамчур, Євген Анатолійович |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-24T17:16:02Z |
|
dc.date.available |
2020-12-24T17:16:02Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Кучеренко І. Стилістичні аспекти формування мовної особистості старшокласника у процесі вивчення мови / І.А. Кучеренко, Є.А. Мамчур // Теорія і практика підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури : збірник наукових і навально-методичних матеріалів. Умань : ВПЦ «Візаві», 2020. С. 66−71. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13414 |
|
dc.description.abstract |
Компетентнісна спрямованість сучасної мовної освіти спрямовує вчителя-словесника змінити стратегію й тактику підготовки та проведення уроку мови з чітко визначеною метою – сформувати компетентного мовця, розвинути комунікативну компетентність учня, його здатність доцільно й ефективно спілкуватися в різних ситуаціях спілкування і сферах суспільного життя. У зв’язку з цим важливим є стилістичний аспект мовної підготовки старшокласника. Стилістичне спрямування навчання української мови в сучасній школі дедалі має набути більшої ваги, проводитися систематично і цілеспрямовано, на текстовій основі, з урахуванням компетентнісного, комунікативно-діяльнісного, функційно-стилістичного, особисто орієнтованого підходів до навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань ВПЦ «Візаві» 2020 |
uk_UA |
dc.subject |
стилістика |
uk_UA |
dc.subject |
стилістичні вміння |
uk_UA |
dc.subject |
старшокласник |
uk_UA |
dc.subject |
типи мовлення |
uk_UA |
dc.subject |
розповідь |
uk_UA |
dc.subject |
опис |
uk_UA |
dc.subject |
роздум |
uk_UA |
dc.subject |
стилістичні вправи |
uk_UA |
dc.title |
Стилістичні аспекти формування мовної особистості старшокласника у процесі вивчення мови |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |