dc.contributor.author |
Байдюк, Любов Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-24T17:41:09Z |
|
dc.date.available |
2020-12-24T17:41:09Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Байдюк Л. УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ // Проблеми підготовки сучасного вчител. Вип. 1(21), ч.2 / МОН України, Уманський державний пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. І.І.Демченко]. - Умань : Візаві, 2020. с.14-22 |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2307-4914 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13428 |
|
dc.description.abstract |
у статті аналізуються умови формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання іноземних мов у процесі професійної підготовки. Розглядається готовність учителя початкової школи до навчання іноземних мов у контексті особистісно-орієнтованого підходу як інтегративна якість особистості, що виявляється в єдності мотивації, професійно-педагогічних знань, умінь і навичок, що є умовою реалізації професійно-педагогічної діяльності.
Встановлено, що професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів іноземної мови початкової школи зорієнтована переважно на формування предметно-професійних знань, умінь і навичок, а також характеризується репродуктивними методами. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань : ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;371.13 |
|
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.018.8:373.3.011.3 – 051:81'243 |
|
dc.subject |
технологія |
uk_UA |
dc.subject |
методика |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні технології |
uk_UA |
dc.subject |
особистісно-орієнтований підхід |
uk_UA |
dc.subject |
інтеграція |
uk_UA |
dc.subject |
мотивація |
uk_UA |
dc.title |
УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |