Abstract:
У статті розкрито сутність організації та особливості діяльності Бізнес-центру, що функціонує в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини. Автор доводить, що Бізнес-
центр, пропонуючи здобувачам вищої освіти широку палітру проєктів, в умовах невключення спеціальних економічних дисциплін в освітні програми для здобуття різного фаху (крім економічного) є важливою формою набуття економічних знань і компетентностей студентами різних факультетів. Діяльність Бізнес-центру спрямована на сприяння всебічному інтелектуальному розвитку студентів, формування економічної культури, підготовку спеціалістів, які відповідають викликам сьогодення, здатні впевнено використовувати набуті знання, навички, компетентності в конкретній ситуації, постійно оновлювати й удосконалювати отримані знання в нових економічних умовах. Бізнес-центр окреслив перед собою низку
важливих завдань, зокрема: забезпечення практичної спрямованості навчання студентів методом «навчання дією»; створення студентських команд в УДПУ для навчання різних груп населення принципам ринкової економіки та основам бізнесу, правовим аспектам підприємницької діяльності, поширення комп’ютерної грамотності, тобто популяризація ідей бізнес-освіти і формування економічної культури населення; розширення кількості людей, задіяних в економіці, бізнесі, бізнес-освіті; створення моди на економічну грамотність та активну життєву позицію (підприємництво як засіб вираження); залучення студентів у проєктну діяльність (самостійне створення бізнес-ігор та інших проєктів). На студентів покладена велика відповідальність у роботі, що надихає і стимулює їх до розширення кругозору та поглиблення економічних знань. Навчаючи інших, студенти набувають глибшого розуміння законів вільного підприємництва, отримують унікальний досвід і розвивають лідерські здібності, необхідні для майбутньої кар’єри.