dc.contributor.author |
Дубова, Наталія Вячеславівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-29T11:24:47Z |
|
dc.date.available |
2020-12-29T11:24:47Z |
|
dc.date.issued |
2020-10 |
|
dc.identifier.citation |
Реформа освіти в Україні. Інформаційно-аналітичне забезпечення : збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (наукове електронне видання), 15 жовтня 2020 р. Київ : ДНУ “Інститут освітньої аналітики”, 2020. С.177-178. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13434 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто сучасні підходи до самостійної роботи як до провідної форми навчання; визначено якісні характеристики самостійної пізнавальної діяльності, якими є: пізнавальні потреби, пізнавальні інтереси, мета, пізнавальні мотиви, пізнавальна активність та пізнавальна самостійність. |
uk_UA |
dc.publisher |
ДНУ “Інститут освітньої аналітики” |
uk_UA |
dc.subject |
професійна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
самостійна робота |
uk_UA |
dc.subject |
харчові технології |
uk_UA |
dc.subject |
практична підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
фахівець в галузі харчових технологій |
uk_UA |
dc.title |
Актуальні питання організації самостійної пізнавальної діяльності учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |