Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Черніченко, Людмила Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-15T09:43:00Z | |
dc.date.available | 2021-02-15T09:43:00Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Черніченко Л. А. Аналіз стану підготовки майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивної дошкільної освіти. Revistă ştiinţifică progresivă. Republica Moldova, 2020. Volum 3. № 1(3). С.5 – 8. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2587-3806 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13494 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізувано навчально-методичне забезпечення процесу підготовки майбутніх логопедів до інноваційної діяльності в умовах інклюзивної дошкільної освіти у закладах вищої освіти, що є експериментальною базою нашого дослідження та констатували, що наукові доробки викладачів лише побічно торкаються питання інноваційної діяльності майбутніх логопедів. Навчально-методичні посібники друкуються у межах обраних дисциплін, які забезпечують викладачі. Охарактеризували стан підготовки майбутніх логопедів до інноваційної діяльності та з’ясували повноту навчально-методичного забезпечення. Адже навчально-методична робота є одним із основних складників діяльності будь-якого закладу вищої освіти, від якої залежить ефективність освітнього процесу. Одним із складників якісної підготовки майбутніх фахівців є навчально-інформаційне забезпечення, яке ми розділили на такі типи: програмно-методичне (навчальні плани та програми); навчально-методичне (методичні вказівки, завдання для виконання контрольних та лабораторних робіт тощо), навчальні видання (підручники, посібники, конспекти лекцій), а також допоміжні засоби (книги, практикуми тощо). Проте, для того, щоб ефективно здійснювати професійну інноваційну діяльність в умовах інклюзивного навчання одних знань явно недостатньо. Проаналізувавши освітні стандарти, ми виявили причини, що заважають інноваційній діяльність в умовах інклюзивного навчання. До таких причин ми відносимо недостатню кількість годин, що відводиться на вивчення предметів «Основи інклюзивної освіти» та «Основи дефектології та логопедії», відсутність тем інноваційної підготовки; неготовність та відсутність мотивації студентів до вивчення дисциплін (які не мають для них практичної значущості), застосування у навчанні в основному репродуктивних методів, відсутність чітко сформульованих інноваційних технологій для здійснення інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання. Зясували повноту навчально-методичного забезпечення підготовки майбутніх логопедів та виявимо причини, що призводять до низького рівня готовності студентів до інноваційної діяльності. | uk_UA |
dc.publisher | Revistă ştiinţifică progresivă. Republica Moldova | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | DOI;10.46591/PSJM.2020.0301.0001 | |
dc.subject | інновації, | uk_UA |
dc.subject | нововведення | uk_UA |
dc.subject | компоненти готовності | uk_UA |
dc.subject | логопед, | uk_UA |
dc.subject | інклюзія, | uk_UA |
dc.subject | підготовка логопедів, | uk_UA |
dc.subject | інклюзивнa освітa | uk_UA |
dc.subject | інновaційнa діяльність, | uk_UA |
dc.title | АНАЛІЗ СТАНУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |