DSpace Repository

ВИХОВАННЯ ОСНОВ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Show simple item record

dc.contributor.author Гарбар, Світлана Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-02-15T09:48:11Z
dc.date.available 2021-02-15T09:48:11Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Гарбар С. В. ВИХОВАННЯ ОСНОВ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. НАУКОВИЙ ЧАСОПИС НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ М. П. ДРАГОМАНОВА. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Випуск 75. Том 1. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2020. – 222 с. uk_UA
dc.identifier.issn ISSN 2311-5491
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13498
dc.description Проблема виховання основ культури поведінки дітей старшого дошкільного віку набуває особливої актуальності, що зумовлюється новою соціокультурною ситуацією та протиріччям між проголошеним гуманізмом освіти й все ще існуючим авторитаризмом. З огляду на зазначене, важливим, на наш погляд, є аналіз виховання основ культури поведінки дітей старшого дошкільного віку як педагогічна проблема. Мета статті полягає у визначенні теоретичних засад виховання основ культури поведінки дітей старшого дошкільного віку, проведенні наукового аналізу трактування вищезазначених понять, розкритті їх сутнісних ознак. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядається проблема культури поведінки дітей старшого дошкільного віку, як одна з важливих процесів у становленні особистості дитини. Окреслено зміст понять дослідження, а саме: «культура», «поведінка», «культура поведінки». Розкрито внесок сучасних зарубіжних та вітчизняних дослідників у розв'язанні проблем культури поведінки дітей старшого дошкільного віку. Проаналізовано теоретичні підходи до структурної будови змісту виховання культури поведінки у дітей старшого дошкільного віку. Розкрито зміст компонентів культури поведінки дітей старшого дошкільного віку, взаємозв’язок таких компонентів як культура діяльності, культура спілкування, культурно-гігієнічні навички і звички. Виділено аспекти культурної поведінки. Окреслено ознаки культури поведінки: відповідальність, справедливість, повага до людей, людяність, милосердя тощо. З’ясовано, що період старшого дошкільного віку є сенситивним періодом у формуванні основ культури поведінки. Зазначено основні напрями виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку: розширення, поглиблення та систематизація знань про норми і правила культурної поведінки, розвиток умінь оцінювати власні та чужі вчинки, формування умінь, навичок та звичок культурної поведінки. Розглянуто основні принципи та методи виховання основ культури поведінки у дітей старшого дошкільного віку. Зазначено основні методи, які впливають на виховання основ культури поведінки: спостереження за поведінкою оточуючих, наслідування дій і вчинків, інтеріоризація. Пропонуються основні складники методичних дій, спрямовані на виховання основ культури поведінки дітей старшого дошкільного віку. uk_UA
dc.publisher Київ : Видавничий дім «Гельветика» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;373.2.017:172.021.1
dc.relation.ispartofseries DOI;https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2020.75.07
dc.subject культура uk_UA
dc.subject культура поведінки uk_UA
dc.subject старший дошкільний вік uk_UA
dc.subject моральне виховання uk_UA
dc.subject моральні цінності uk_UA
dc.subject моральна поведінка uk_UA
dc.title ВИХОВАННЯ ОСНОВ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account