dc.contributor.author |
Гарбар, Світлана Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-15T09:49:30Z |
|
dc.date.available |
2021-02-15T09:49:30Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Гарбар С. В. ВПЛИВ МУЛЬТИПЛІКАЦІЙНИХ ФІЛЬМІВ НА ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : КПУ, 2020. Вип. 71. 232 с. Т. 1. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
ISSN 1992-5786. |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13499 |
|
dc.description |
З’ясовано, що мультиплікаційний фільм є складником повсякденного життя кожної дитини, тому зусилля вихователів закладів дошкільної освіти, батьків мають бути спрямовані на пошук шляхів позитивного впливу та нейтралізації негативного впливу мультиплікаційних фільмів. Визначено мультиплікаційний фільм як один із найбільш ефективних засобів виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Статтю присвячено вивченню впливу мультиплікаційних фільмів на виховання культури поведінки
дітей старшого дошкільного віку. Уточнено сутність і зміст базових понять дослідження, а саме
«мультиплікаційний фільм», «культура поведінки». Розкрито внесок українських та зарубіжних педагогів-мислителів у розв’язання проблеми впливу мультиплікаційних фільмів на виховання культури
поведінки дітей старшого дошкільного віку. Визначено теоретичні підходи, які покладено в основу
дослідження. Окреслено механізми, які впливають на виховання культури поведінки, а саме: інформування – формування первинних уявлень про добро і зло, еталони гарної і поганої поведінки; ідентифікація – засвоєння соціальних настанов і цінностей шляхом зіставлення себе з персонажами мультфільмів; імітація – копіювання поведінки, наслідування героїв мультиплікаційних фільмів. З’ясовано,
що мультиплікаційні фільми впливають на виховання у дітей старшого дошкільного віку культури
поведінки, формування соціально-моральних настанов і цінностей, первинних уявлень про добро і зло,
закріплення еталонів гарної і поганої поведінки. Виявлено мультиплікаційні фільми, які найчастіше
переглядають діти старшого дошкільного віку, визначено головних героїв та основні їх характеристики і цінності. Доведено, що у старших дошкільників може бути сформована культура поведінки
засобами мультиплікаційних фільмів як така, що орієнтована на моральні та естетичні норми, прийняті в суспільстві. Виділено основні характеристики мультиплікаційних фільмів, які мають ефективний вплив на виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку. Пропонуються
основні складники методичних дій, що спрямовані на виховання культури поведінки дітей старшого
дошкільного віку засобами мультиплікаційних фільмів. Запропоновано етапи перегляду мультиплікаційних фільмів. Обґрунтовано доцільність використання мультиплікаційних фільмів як засобу виховання культури поведінки старших дошкільників. З’ясовано, що мультиплікаційний фільм є складником повсякденного життя кожної дитини, тому зусилля вихователів закладів дошкільної освіти,
батьків мають бути спрямовані на пошук шляхів позитивного впливу та нейтралізації негативного
впливу мультиплікаційних фільмів. Визначено мультиплікаційний фільм як один із найбільш ефективних засобів виховання культури поведінки дітей старшого дошкільного віку. |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавничий дім «Гельветика», м. Запоріжжя |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;373.2.017:17.022.1]:791.228 |
|
dc.relation.ispartofseries |
DOI;https://doi.org/10.32840/1992-5786.2020.71-1.19 |
|
dc.subject |
культура поведінки |
uk_UA |
dc.subject |
старший дошкільний вік |
uk_UA |
dc.subject |
вплив |
uk_UA |
dc.subject |
мультиплікація |
uk_UA |
dc.title |
ВПЛИВ МУЛЬТИПЛІКАЦІЙНИХ ФІЛЬМІВ НА ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |