DSpace Repository

СПЕЦИФІКА РОБОТИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Show simple item record

dc.contributor.author Журавко, Тетяна Валеріївна
dc.contributor.author Лемещук, Марина Анатоліївна
dc.date.accessioned 2021-02-15T09:59:08Z
dc.date.available 2021-02-15T09:59:08Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Журавко Т.В., Лемещук М.А. СПЕЦИФІКА РОБОТИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Науковий журнал «Габітус». Випуск 18. Т. 1. 2020. С. 54-58. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13500
dc.description.abstract У статті розкрито теоретичні основи методики роботи практичного психолога у закладі дошкільної освіти. Здійснено аналіз психолого-педагогічної літератури з означеної проблеми, доведено актуальність її. Один із найважливіших етапів є дошкільний період життя. І саме тому психологічне забезпечення розвитку дитини в закладі дошкільної освіти, її навчання й виховання набувають великого значення в подальшому житті кожної особистості. Змістом діяльності практичного психолога закладу дошкільної освіти є охорона психічного здоров’я всіх учасників педагогічного процесу ЗДО. Основним змістом роботи практичного психолога є проблема дитини. Розкрито та обґрунтовано, що той чи інший віковий період сензитивний для розвитку певних психічних процесів, властивостей, психологічних якостей особистості, а тому й до певного типу впливів. Тому дитина на кожному віковому етапі має потребу в особливому до себе підході. За результатами вивчення досвіду практичних психологів дошкільних установ можна стверджувати, що їхня діяльність дуже різноманітна за розумінням ними значення своєї професійної діяльності, за формами і методами її здійснення, й вона вимагає від психолога осмислення та узагальнення своїх завдань і цілей. Доведено, що психологічна служба діє з метою збільшення ефективності освітнього процесу, своєчасного виявлення труднощів, проблем та умов індивідуального розвитку особистості, корекції міжособистісних стосунків усіх учасників педагогічного процесу, профілактики відхилень в індивідуальному розвиткові та поведінці. Її метою є максимальне виявлення творчих здібностей дитини та створення умов для їх розвитку, формування здорового способу життя, подолання кризових життєвих ситуацій тощо. Одне з найважливіших завдань психолога – зробити все можливе, щоб забезпечити гуманізацію виховної роботи в закладі дошкільної освіти. Якщо психолог і вихователь, організовуючи діяльність освітнього процесу, допоможуть дітям, утвердитися в отриманні будь-якого результату і відчути свою потрібність в групі – тоді діти будуть відкриті і підготовлені до подальшого життя в закладі дошкільної освіти. uk_UA
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;37.015.3-051:373.2
dc.subject діти дошкільного віку uk_UA
dc.subject психологічна служба uk_UA
dc.subject практичний психолог uk_UA
dc.subject вихователь uk_UA
dc.subject корекція uk_UA
dc.subject батьки uk_UA
dc.title СПЕЦИФІКА РОБОТИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account