dc.contributor.author |
Станішевська, Вікторія Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-19T07:06:45Z |
|
dc.date.available |
2021-03-19T07:06:45Z |
|
dc.date.issued |
2020-05 |
|
dc.identifier.citation |
Станішевська В. І. Пісочна терапія як засіб розвитку та психокорекції дитини. Сучасні тренінгові технології для розвитку особистості: еко-тренінги. Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції(м. Умань, 14 травня 2020 року) / За заг. ред. Т.Д. Перепелюк / М-во освіти і науки України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, ФСПО. Умань, 2020. С.83-85 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13533 |
|
dc.description |
Немає на світі нічого простішого й доступнішого, зручнішого й різноманітнішого, живішого й об’ємнішого, ніж гра з піском. Недарма дітей так манять пісочниці. Пісок — дивний природний матеріал, здатний передати одночасно багато чого: відчуття розмаїтості природи, відчуття можливостей свого тіла і сутності життя взагалі з його плинністю, непередбачуваністю, безліччю форм. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Орієнтація на врахування індивідуальних здібностей. потреб, інтересів кожної дитини вимагає від психолога знання інноваціійних тенденцій в роботі, володіння сучасними особистісно орієнтовними технологіями. Одним із шляхів реалізації іноваційного підходу до навчання і виховання та психокорекції дітей є використання пісочної терапії. Хоча дана технологія є нетрадиційною, малопоширеною але володіє значним корекційно – розвивальним, діагностичним, освітньо – вихововним, психотерапевтичним потенціалом у роботі з дітьми. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань : ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;159.98-048.88]-05(06) |
|
dc.subject |
внутрішньоосибистісні конфлікти |
uk_UA |
dc.subject |
пісочна терапія |
uk_UA |
dc.subject |
арт-терапія, |
uk_UA |
dc.subject |
творчість |
uk_UA |
dc.title |
Пісочна терапія як засіб розвитку та психокорекції дитини. |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |