DSpace Repository

ХУДОЖНЄ СЛОВО ЯК ЗАСІБ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Show simple item record

dc.contributor.author Іщенко, Людмила Валентинівна
dc.contributor.author Журавко, Тетяна Валеріївна
dc.date.accessioned 2021-04-07T06:31:14Z
dc.date.available 2021-04-07T06:31:14Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Іщенко Л. В., Журавко Т. В. Художнє слово як засіб патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького дер- жавного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2020. Вип. 34. Том 3. С. 197–203. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13594
dc.description.abstract У статті висвітлюється проблема патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку. Аналізуються нормативні документи щодо патріотичного виховання дітей дошкільного віку. Мета статті – розкрити особливості патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку засобами художнього слова в освітньому середовищі ЗДО . Здійснено аналіз психолого-педагогічної та методичної літератури з проблеми патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Висвітлено погляди педагога-гуманіста В. Сухомлинського на значення художнього слова у вихованні дитини. Досліджено, що патріотизм, як і інші якості особистості, починає формуватися в дошкільному дитинстві, у період надзвичайно активного розвитку дитини. З’ясовано, що оволодіння рідною мовою як засобом пізнання і способом специфічного людського спілкування є найвагомішим досягненням дошкільного дитинства. Мова виступає «каналом зв’язку» для одержання інформації з немовних сфер буття, засобом пізнання світу від конкретно-чуттєвого до понятійно-абстрактного. Схарактеризовано, що патріотичне виховання засобами художнього слова реалізуються у різних формах організації життєдіяльності дітей: на заняттях різних типів, під час проведення свят та розваг відповідної тематики, у бесідах, під час ігрової діяльності тощо. Дошкільне дитинство є надзвичайно важливим періодом у становленні особистості. Саме в цей час формуються фундаментальні якості людини, основи світосприйняття, ставлення до себе та свого місця в світі. Це стає можливим завдяки інтенсивному розвитку фізіологічних та психологічних якостей дітей, тому на нашу думку, період дошкільного дитинства досить сенситивним для формування патріотичної свідомості. Ефективний виховний вплив здійснює інтегрування змісту патріотичного виховання в різноманітні види дитячої діяльності, таких як: мовленнєва, трудова, творча та ігрова та в різноманітні заняття (розвиток мовлення, народознавство, образотворче мистецтво, музичне виховання, свята, розваги та ін.), які проводяться в освітньому середовищі ЗДО. uk_UA
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;373.2.017:172.15]:821
dc.subject художнє слово uk_UA
dc.subject діти дошкільного віку uk_UA
dc.subject патріотичне виховання uk_UA
dc.subject патріотичні почуття uk_UA
dc.subject рідна мова uk_UA
dc.subject казка uk_UA
dc.subject пісня uk_UA
dc.title ХУДОЖНЄ СЛОВО ЯК ЗАСІБ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account