Abstract:
Професійна підготовка майбутніх соціальних працівників є надзвичайно складним завданням для вищої школи України. Враховуючи всю складність даного виду професійної діяльності є необхідність впровадження інноваційних методів навчання, які б допомагали дати студентам не лише теоретичними знаннями, а й професійними уміннями.
Під тренінгом розуміється форма активного навчання, метою якого є передача знань, а також розвиток відповідних умінь та навичок; він є методом створення умов для саморозкриття учасників та самостійного пошуку ними способів рішення соціально-психологічних проблем.
Тренінг є одним з ефективних методів групової роботи, заснований на активній участі самих учасників тренінгового заняття і на сьогоднішній день виступає одним із найефективніших способів передачі та засвоєння інформації. Будь-який тренінг будується на взаємоактивному навчанні, дискусіях, «мозкових штурмах», рольових іграх, аналізі випадків тощо.