DSpace Repository

УСВІДОМЛЕНИЙ РУХ ТА СПОНТАННА КОМПОЗИЦІЯ ЯК ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-ХОРЕОГРАФА

Show simple item record

dc.contributor.author Подгорінова, Анастасія Юріївна
dc.date.accessioned 2021-04-28T10:35:53Z
dc.date.available 2021-04-28T10:35:53Z
dc.date.issued 2020-04-24
dc.identifier.citation Подгорінова А. Ю. Усвідомлений рух та спонтанна композиція як засоби формування творчої індивідуальності майбутнього педагога-хореографа. Сучасні стратегії розвитку хореографічної освіти: матеріали VІI Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 24 квіт. 2020 р.). Умань: ВПЦ «Візаві», 2020. С. 41–43. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13615
dc.description.abstract У статті визначено поняття «рух», «танцювальний рух». Розглянуто сутність усвідомленого руху. Ознайомлено із розвиваючою програмою «Розвиток спонтанного креативного танцю». Здійснено аналіз досвіду виконання вправ «Боді-джаз: усвідомлений рух» та «Дослідження Лабан-категорій». Прослідковано вплив усвідомленого руху та спонтанної композиції на формування творчої індивідуальності майбутнього педагога-хореографа. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Умань: ВПЦ «Візаві» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;793.32:[378.018.8:373.5.011.3-051:793.3]
dc.subject рух uk_UA
dc.subject усвідомлений рух uk_UA
dc.subject спонтанна композиція uk_UA
dc.subject імпровізація uk_UA
dc.subject творча індивідуальність uk_UA
dc.subject майбутній педагог-хореограф uk_UA
dc.subject боді-джаз uk_UA
dc.subject Лабан-категорії uk_UA
dc.title УСВІДОМЛЕНИЙ РУХ ТА СПОНТАННА КОМПОЗИЦІЯ ЯК ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-ХОРЕОГРАФА uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account