00 DSpace/Manakin Repository

Мистецтво bell canto епохи бароко в музичній культурі XXI століття (на прикладі HIP-інтерпретації «Alto Giove» Н. Парпора)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Щербіна, Інна Василівна
dc.date.accessioned 2021-05-21T07:11:58Z
dc.date.available 2021-05-21T07:11:58Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Щербіна І. В. Мистецтво bell canto епохи бароко в музичній культурі XXI століття (на прикладі HIP-інтерпретації «Alto Giove» Н. Парпора) Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Науковий збірник. Напрям : Мистецтвознавство. Рівне: РДГУ, 2020. Випуск 36. С. 121-128. uk_UA
dc.identifier.issn 2411-1546
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13642
dc.description.abstract Вокальний твір «Alto Giove» з опери «Поліфемо» Н. Порпора досліджено як феномен мистецтва Bell Canto в контексті тенденцій розвитку HIP-інтерпретації барокових творів у світовій культурі XXI ст. Обґрунтовується необхідність музикологічного вивчення творчої спадщини Н. Порпора в галузях виконавського музикознавства і теорії музичної інтерпретації. На основі музикознавчого аналізу тексту партії Ачі «Alto Giove» і драматургії лібрето опери: визначено афект, структуру і семантику нині відомих версій редакції сольного номеру; виявлено особливості стилю композиторського письма; розглянуто варіанти вокально-виконавської репрезентації художнього твору; сформульовано основні принципи колоратурної інтерпретації арії в стилі барокового бельканто XVIII століття. The vocal work «Alto Giove» of the opera «Polyphemus» by N. Porpore was investigated as a phenomenon of the art of Bell Canto in the context of trends in the development of HIP-interpretation of baroque works in the world culture of the XX century. The need for musicological study of the of N. Porpora's creative heritage in the field of performing musicology and the theory of musical interpretation is justified. Based on the musicological analysis of the text of Achi's part «Alto Giove» and the dramaturgy of the opera's libretto the effect, structure and semantics of the currently known editorial versions of the solo number are determined; peculiarities of composer's writing style are revealed; options for vocal and performing representation of an artistic work are considered; the basic principles of coloratura interpretation of the aria in the Baroque bel canto style of the 18th century are formulated. uk_UA
dc.publisher Рівне: РДГУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries КВ № 22258-12158 ПР;ААБ № 750918
dc.relation.ispartofseries УДК 94 (477);
dc.subject Н. Порпора uk_UA
dc.subject арія "Alto Giove" uk_UA
dc.subject мистецтво барокового бельканто uk_UA
dc.subject колоратурна інтерпретація uk_UA
dc.subject колоратурная интерпретация uk_UA
dc.subject искусство бароккового бельканто uk_UA
dc.subject ария "О великий Юпитер" uk_UA
dc.subject coloratura interpretation uk_UA
dc.subject art of baroque belcanto uk_UA
dc.subject aria "Alto Giove" uk_UA
dc.subject N. Porpora uk_UA
dc.title Мистецтво bell canto епохи бароко в музичній культурі XXI століття (на прикладі HIP-інтерпретації «Alto Giove» Н. Парпора) uk_UA
dc.title.alternative The art of Bell Canto of the Baroque era in the musical culture of the XXI century (using the HIP interpretation «Alto Giove» by N. Parpora) uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу