Abstract:
У роботі описані рішення проблеми здоров’язбереження молоді потребує пильної уваги всіх зацікавлених у цьому: педагогів, медиків, батьків, представників громадськості. Але особливе місце та відповідальність в оздоровчій діяльності відводиться освітній системі, яка повинна і має всі можливості для того, щоб зробити освітній процес здоров’язбережувальним. І в цьому випадку мова йде вже не просто про стан здоров’я сучасних студентів, а про майбутнє України, створення здоров’язбережувального середовища професійної підготовки майбутнього фахівця.
Державна стратегія здоров’язбереження викладена в нормативно-правових документах, зокрема у Концепції Загальнодержавної програми
«Здоров’я 2020: український вимір» на 2012-2020 роки (2011), Концепції Державної цільової соціальної програми «Молодь України» на 2021-2025 роки (2020), Стратегії розвитку державної молодіжної політики до 2030 року (2020) та ін. Здійснений аналіз документів Ради Європи, Європейського Союзу, Всесвітньої організації охорони здоров’я свідчить про визнання пріоритетності освітньої політики з питань здоров’язбереження.