dc.contributor.author |
Трофаїла, Наталія Дмитрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-09T11:59:07Z |
|
dc.date.available |
2021-08-09T11:59:07Z |
|
dc.date.issued |
2021-05-22 |
|
dc.identifier.citation |
Вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. Вип. 2 (22): Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 20–21 трав. 2021 р.) / МОН України, НАПН України, Ін-т педагогіки [та ін.]; [редкол.: Осадченко І. (голов. ред. та відп. за вип.), Демченко І., Івлєва Н. [та ін.]. Умань: Візаві, 2021. С 199-204 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13735 |
|
dc.description.abstract |
Процес пізнання навколишнього світу починається від народження й здійснюється упродовж усього життя. Специфіка формування цілісної картини світу у дітей пов’язана з розвитком їх пізнавальних інтересів, пізнавальних здібностей, пізнавально-дослідницької діяльності та пізнавальних умінь і способів дій дитини. |
uk_UA |
dc.publisher |
Умань: ВПЦ «Візаві» |
uk_UA |
dc.subject |
картина світу |
uk_UA |
dc.subject |
діти дошкільного віку |
uk_UA |
dc.title |
ФОРМУВАННЯ КАРТИНИ СВІТУ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |