00 DSpace/Manakin Repository

Особливості управління маркетингом освітніх послуг

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Білошкурська, Наталія Володимирівна
dc.contributor.author Сидоренко, Владислав Богданович
dc.date.accessioned 2021-08-11T09:19:16Z
dc.date.available 2021-08-11T09:19:16Z
dc.date.issued 2021-02-15
dc.identifier.citation Білошкурська Н. В., Сидоренко В. Б. Особливості управління маркетингом освітніх послуг. Економіка та право в умовах глобалізації : збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 15 лютого 2021 р.). Полтава : ЦФЕНД, 2021. С. 92–94. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13737
dc.description.abstract Досліджено існуючі проблеми в управлінні маркетингом освітніх послуг та його особливості в умовах реформування вищої освіти. uk_UA
dc.publisher Центр фінансово-економічних наукових досліджень uk_UA
dc.subject вища освіта uk_UA
dc.subject освітній маркетинг uk_UA
dc.subject освітня послуга uk_UA
dc.subject ресурс uk_UA
dc.subject освітній ринок uk_UA
dc.title Особливості управління маркетингом освітніх послуг uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу