dc.contributor.author |
Іщенко, Людмила Валентинівна |
|
dc.contributor.author |
Підлипняк, Ірина Юріївна |
|
dc.contributor.author |
Журавко, Тетяна Валеріївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-07T05:24:27Z |
|
dc.date.available |
2021-09-07T05:24:27Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Іщенко Л. В., Підлипняк І.Ю., Журавко Т.В. Підготовка педагогів до розвитку у дітей старшого дошкільного віку пізнавального інтересу до предметного світу в проєктній діяльності. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Випуск 80. Том 1. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. С. 109–113. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2311-5491 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13762 |
|
dc.description.abstract |
У статті розкрито підготовку педагогів до розвитку в дітей старшого дошкільного віку пізнавального інтересу до предметного світу в проєктній діяльності. Метою статті є розкриття особливостей організації проєктної діяльності старших дошкільників, спрямованої на розвиток пізнавального інтересу до історії предметного світу. З’ясовано, що діяльністю, яка забезпечує змогу синтезувати, комбінувати історичну інформацію про предмет, є проєктна діяльність, що дає змогу розглядати її як найбільш ефективний засіб розвитку пізнавального інтересу. У руслі дослідження визначено зміст поняття “проєктна діяльність дітей дошкільного віку”. Розкрито потенційні можливості проєктної діяльності в розвитку в дітей пізнавального інтересу до історії предметного світу. Схарактеризовано особливості організації проєктної діяльності старших дошкільників, спрямованої на розвиток пізнавального інтересу до історії предметного світу. Виокремлено педагогічні умови розвитку в дітей старшого дошкільного віку пізнавального
інтересу до історії предметного світу в проєктній діяльності, зокрема: дорослий як зразок-орієнтир, носій досвіду організації проектної діяльності; організація завдань пошуково-творчого, проблемного характеру, що стимулюють пізнавальний інтерес дітей до історії предметного світу; створення предметно-стимулюючого середовища в закладі дошкільної освіти. Педагогічна підтримка дорослого має бути спрямована на розширення потенційних можливостей дитини, своєчасне виявлення пізнавальних інтересів та створення умов у сучасному освітньому середовищі закладу дошкільної освіти, що забезпечують цей розвиток. Без допомоги дорослого дитина не завжди здатна якісно спроєктувати свою діяльність, творчо підійти до її розв’язання. |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавничий дім «Гельветика» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.018.8:373.2.011.3-051]:373.2.015.31]:37.091.313 |
|
dc.subject |
пізнавальний інтерес |
uk_UA |
dc.subject |
пізнавальна активність |
uk_UA |
dc.subject |
проєктна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
проект |
uk_UA |
dc.subject |
предметний світ |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні умови |
uk_UA |
dc.subject |
діти старшого дошкільного віку |
uk_UA |
dc.title |
Підготовка педагогів до розвитку у дітей старшого дошкільного віку пізнавального інтересу до предметного світу в проєктній діяльності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |