00 DSpace/Manakin Repository

Підготовка педагогів до розвитку у дітей старшого дошкільного віку пізнавального інтересу до предметного світу в проєктній діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іщенко, Людмила Валентинівна
dc.contributor.author Підлипняк, Ірина Юріївна
dc.contributor.author Журавко, Тетяна Валеріївна
dc.date.accessioned 2021-09-07T05:24:27Z
dc.date.available 2021-09-07T05:24:27Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Іщенко Л. В., Підлипняк І.Ю., Журавко Т.В. Підготовка педагогів до розвитку у дітей старшого дошкільного віку пізнавального інтересу до предметного світу в проєктній діяльності. Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Випуск 80. Том 1. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. С. 109–113. uk_UA
dc.identifier.issn 2311-5491
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13762
dc.description.abstract У статті розкрито підготовку педагогів до розвитку в дітей старшого дошкільного віку пізнавального інтересу до предметного світу в проєктній діяльності. Метою статті є розкриття особливостей організації проєктної діяльності старших дошкільників, спрямованої на розвиток пізнавального інтересу до історії предметного світу. З’ясовано, що діяльністю, яка забезпечує змогу синтезувати, комбінувати історичну інформацію про предмет, є проєктна діяльність, що дає змогу розглядати її як найбільш ефективний засіб розвитку пізнавального інтересу. У руслі дослідження визначено зміст поняття “проєктна діяльність дітей дошкільного віку”. Розкрито потенційні можливості проєктної діяльності в розвитку в дітей пізнавального інтересу до історії предметного світу. Схарактеризовано особливості організації проєктної діяльності старших дошкільників, спрямованої на розвиток пізнавального інтересу до історії предметного світу. Виокремлено педагогічні умови розвитку в дітей старшого дошкільного віку пізнавального інтересу до історії предметного світу в проєктній діяльності, зокрема: дорослий як зразок-орієнтир, носій досвіду організації проектної діяльності; організація завдань пошуково-творчого, проблемного характеру, що стимулюють пізнавальний інтерес дітей до історії предметного світу; створення предметно-стимулюючого середовища в закладі дошкільної освіти. Педагогічна підтримка дорослого має бути спрямована на розширення потенційних можливостей дитини, своєчасне виявлення пізнавальних інтересів та створення умов у сучасному освітньому середовищі закладу дошкільної освіти, що забезпечують цей розвиток. Без допомоги дорослого дитина не завжди здатна якісно спроєктувати свою діяльність, творчо підійти до її розв’язання. uk_UA
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;378.018.8:373.2.011.3-051]:373.2.015.31]:37.091.313
dc.subject пізнавальний інтерес uk_UA
dc.subject пізнавальна активність uk_UA
dc.subject проєктна діяльність uk_UA
dc.subject проект uk_UA
dc.subject предметний світ uk_UA
dc.subject педагогічні умови uk_UA
dc.subject діти старшого дошкільного віку uk_UA
dc.title Підготовка педагогів до розвитку у дітей старшого дошкільного віку пізнавального інтересу до предметного світу в проєктній діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу