dc.contributor.author |
Стеценко, Надія Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-17T22:01:50Z |
|
dc.date.available |
2021-09-17T22:01:50Z |
|
dc.date.issued |
2021-05 |
|
dc.identifier.citation |
Стеценко Н. М. Використання платформи Google Meet у процесі групової роботи зі студентами. Розвиток освітніх систем в умовах євроінтеграційних трансформацій: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції, 26-27 травня 2021 р. Чернівці, 2021. С.282-286. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://drive.google.com/file/d/1BnBG_s6-TlMtv5SOXAuLbzcxYR5Pspb-/view |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13794 |
|
dc.description.abstract |
Успіх у будь-якій діяльності на даний час залежить не
лише від професіоналізму або геніальності окремої людини, а й
від спільної діяльності групи людей або колективу, тому дуже
важливим є організація спільної групової роботи студентів у
процесі вивчення навчальних дисциплін. Під час традиційного
навчання групова форма роботи все більше набуває поширення і
її ефективність не викликає сумніву. Групова діяльність дає
змогу студентам відчути себе і в ролі лідера, і в ролі виконавця;
виробляє м’які навички (soft skills), формує такі важливі якості,
як доброзичливість, толерантність, терпимість, які необхідні
майбутньому спеціалісту в здійсненні професійної діяльності.
Виробленню м’яких навичок зараз приділяється дуже багато
уваги як вітчизняними, так і зарубіжними вченими. |
uk_UA |
dc.publisher |
Чернівецький національний університет |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37(082) |
|
dc.subject |
Google Meet |
uk_UA |
dc.subject |
групова робота |
uk_UA |
dc.subject |
євроінтеграція |
uk_UA |
dc.subject |
soft skills |
uk_UA |
dc.title |
Використання платформи Google Meet у процесі групової роботи зі студентами |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |