DSpace Repository

Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки

Show simple item record

dc.contributor.author Демченко, Ірина Іванівна
dc.contributor.author Бегас, Людмила Дмитрівна
dc.contributor.author Калиновська, Ірина Сергіївна
dc.contributor.author Нікітенко, Альона Станіславівна
dc.contributor.author Трофаїла, Наталія Дмитрівна
dc.contributor.author Бабій, Інна Володимирівна
dc.contributor.author Білан, Валентина Андріївна
dc.contributor.author Голуб, Надія Петрівна
dc.contributor.author Дука, Тетяна Миколаївна
dc.contributor.author Кривда, Валентина Савівна
dc.contributor.author Поліщук, Олена Василівна
dc.contributor.author Хрипун, Дар'я Миколаївна
dc.contributor.author Чередник, Анна Анатоліївна
dc.contributor.author Малишевська, Ірина Анатоліївна
dc.contributor.author Воєдило, Ольга Вікторівна
dc.contributor.author Черніченко, Людмила Анатоліївна
dc.contributor.author Авраменко, Оксана Олександрівна
dc.contributor.author Лемещук, Марина Анатоліївна
dc.contributor.author Голуб, Володимир Миколайович
dc.contributor.author Журавко, Тетяна Валеріївна
dc.contributor.author Колісник, Людмила Василівна
dc.contributor.author П'ясецька, Наталія Анатоліївна
dc.date.accessioned 2021-09-17T22:05:03Z
dc.date.available 2021-09-17T22:05:03Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Вісник науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки: за матеріалами V Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю: «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (28 березня 2019 р.) / гол. ред. Демченко І. І. Умань, 2019. Вип. V. 197 с. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13795
dc.description.abstract Структуру і характер наукового змісту сучасної педагогіки неможливо зрозуміти без урахування того, що, крім диференціації за видами та аспектами дослідницької діяльності в цій науці, існують відмінності між принциповими теоретичними підходами, що визначають стратегію і хід дослідження, тобто дають відповіді на питання «що» і «як досліджується». Ці відмінності виявляються в існуванні в межах педагогічної науки конкуруючих шкіл і напрямків, які характеризуються за належністю до тієї або іншої концептуальної традиції: традиційної педагогіки, гуманістичної педагогіки та ін. Основою для розвитку та існування в контексті педагогічної науки різних наукових напрямків є парадигми, що поділяються педагогами. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Умань: ВПЦ "ВІЗАВІ" uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;74.03(063)
dc.subject інклюзія uk_UA
dc.subject інклюзивна педагогіка uk_UA
dc.subject спеціальна освіта uk_UA
dc.subject інклюзивне навчання uk_UA
dc.subject спеціальна педагогіка uk_UA
dc.subject інтеграція uk_UA
dc.subject особливі освітні потреби uk_UA
dc.subject діти з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.subject асистент вчителя uk_UA
dc.subject асистент вихователя uk_UA
dc.subject дефектолог uk_UA
dc.title Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки uk_UA
dc.type Book uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account