00 DSpace/Manakin Repository

Брендинг як елемент стратегії туристичного розвитку Черкащини

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кирилюк, Ірина Миколаївна
dc.contributor.author Литвин, Оксана Вікторівна
dc.date.accessioned 2021-09-20T07:55:29Z
dc.date.available 2021-09-20T07:55:29Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Кирилюк І.М., Литвин О.В. Брендинг як елемент стратегії туристичного розвитку Черкащини. Гостинність, сервіс, туризм: досвід, проблеми, інновації : тези доповідей VІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., Київ, 8-9 квіт., 2021 р. / М-во освіти і науки України; Інститут модернізації змісту освіти; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв ; Київ. ун-т культури ; Ф-т готельно-ресторанного і турист. бізнесу. – Київ : Вид. центр КНУКіМ, 2021. С.164–167. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13840
dc.description.abstract Досліджено брендинг як елемент стратегії туристичного розвитку Черкащини. uk_UA
dc.publisher Вид. центр КНУКіМ uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;640.43+379.851+330.341.1
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject бренд uk_UA
dc.subject брендинг uk_UA
dc.subject Черкащина uk_UA
dc.title Брендинг як елемент стратегії туристичного розвитку Черкащини uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу