dc.contributor.author |
Кирилюк, Ірина Миколаївна |
|
dc.contributor.author |
Литвин, Оксана Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-20T07:55:29Z |
|
dc.date.available |
2021-09-20T07:55:29Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Кирилюк І.М., Литвин О.В. Брендинг як елемент стратегії туристичного розвитку Черкащини. Гостинність, сервіс, туризм: досвід, проблеми, інновації : тези доповідей VІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., Київ, 8-9 квіт., 2021 р. / М-во освіти і науки України; Інститут модернізації змісту освіти; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв ; Київ. ун-т культури ; Ф-т готельно-ресторанного і турист. бізнесу. – Київ : Вид. центр КНУКіМ, 2021. С.164–167. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13840 |
|
dc.description.abstract |
Досліджено брендинг як елемент стратегії туристичного розвитку Черкащини. |
uk_UA |
dc.publisher |
Вид. центр КНУКіМ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;640.43+379.851+330.341.1 |
|
dc.subject |
туризм |
uk_UA |
dc.subject |
бренд |
uk_UA |
dc.subject |
брендинг |
uk_UA |
dc.subject |
Черкащина |
uk_UA |
dc.title |
Брендинг як елемент стратегії туристичного розвитку Черкащини |
uk_UA |