dc.contributor.author |
Іщенко, Людмила Валентинівна |
|
dc.contributor.author |
Дука, Тетяна Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-20T08:14:37Z |
|
dc.date.available |
2021-09-20T08:14:37Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Іщенко Л.В., Дука Т. М. Підготовка майбутніх вихователів до розвитку дослідницької активності дітей старшого дошкільного віку. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : КПУ, 2021. Вип. 77. Т. 1. С. 46–50. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13847 |
|
dc.description.abstract |
У статті розкрито проблему підготовки майбутніх вихователів до розвитку дослідницької актив- ності старших дошкільників, здійснено аналіз досліджень, визначено особливості розвитку дослід- ницької активності дошкільників, розкрито теоретичні підходи до розуміння поняття «дослідницька активність». Поняття «дослідницька активність» розглядаємо як стійке прагнення особистості дитини старшого дошкільного віку реалізувати за допомогою пошукової діяльності потребу в пізнанні об’єктів навколишнього світу та відкритті нових для неї знань. Звернено увагу майбутніх вихова- телів на структуру (прийняття пізнавального завдання; висування гіпотез отримання результатів; відбір способів і планування досягнення результатів; перевірка обраного способу висунутих припу- щень) та характерні особливості розвитку дослідницької діяльності в дошкільному дитинстві (у 5–6 років у дитини починає розвиватися вибірковість дослідницької активності, яка забезпечує постійну відкритість дитини до нового, яка виражається в пошуку невідповідностей і суперечностей).
Компетентність педагога вбачаємо в успішності розв’язання взаємопов’язаних завдань: бачити дитину в освітньому процесі, створювати умови для успішного розвитку дослідницької активності, досягати освітніх цілей, ефективно взаємодіяти з дітьми та іншими суб’єктами освіти, органі- зовувати і використовувати розвивальне освітнє середовище. Підготовка майбутніх вихователів передбачає сформованість необхідних умінь і навичок, які необхідні для організації процесу розвитку дослідницької активності дошкільників. У руслі реалізації теоретичних засад підготовки майбутніх вихователів до розвитку дослідницької активності дошкільників у закладі дошкільної освіти прове- дено ділову гру «Роль предметно-розвивального середовища в розвитку дослідницької активності старших дошкільників». Забезпечення якості освітнього процесу з розвитку дослідницької актив- ності старших дошкільників передбачає необхідність підвищення теоретичної, практичної, органі- заційно-методичної підготовки майбутніх вихователів у закладі вищої освіти. |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавничий дім «Гельветика» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.018.8:373.2.011.3-051]: 37.015.3-053.4 |
|
dc.subject |
активність |
uk_UA |
dc.subject |
діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
пізнавальна активність |
uk_UA |
dc.subject |
пошукова діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
дослідницька діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
дослідницька активність старших дошкільників |
uk_UA |
dc.title |
Підготовка майбутніх вихователів до розвитку дослідницької активності дітей старшого дошкільного віку |
uk_UA |