DSpace Repository

Дослідження гендерної соціалізації дітей дошкільного віку в контексті суспільно-історичного розвитку суспільства

Show simple item record

dc.contributor.author Карнаух, Леся Петрівна
dc.contributor.author Кравчук, Неля Павлівна
dc.date.accessioned 2021-09-20T08:23:30Z
dc.date.available 2021-09-20T08:23:30Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Карнаух Л. П., Кравчук Н. П. Дослідження гендерної соціалізації дітей дошкільного віку в контексті суспільно-історичного розвитку суспільства. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. 2021. Випуск 1 (48). С. 170-178. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13852
dc.description.abstract Актуальність дослідження полягає в тому, що гендерна соціалізація особистості знaчнoю мiрoю визначається coцiaльними oчiкувaннями, ocoбливocтями культури, трaдицiй, вихoвaння в межах сус- пільства як макросередовища становлення дитини дошкільного віку. Аналіз генезису гендерних досліджень в контексті суспільно-історичного розвитку суспільства окреслює сучасні проблеми гендерної соціалізації особистості та педагогічні складові цієї проблематики. Тому мета статті полягає у розкритті особливостей гендерної соціалізації особистості дошкільника в контексті суспільно-історичного розвитку суспільства. Роз- криті загальні тенденції психолого-педагогічних досліджень в руслі гендерної проблематики за допомогою методів системно-структурного аналізу, порівняння, узагальнення педагогічних, психологічних, етнографіч- них наукових джерел. Досліджено суспільно-історичний аспект розвитку суспільства, в межах якого відбува- ється гендерне становлення особистості. Виявлено взаємозалежність між рівнем розвитку суспільства та його ставленням до дітей загалом та процесом гендерної соціалізації зокрема. Аналіз різних джерел дає підстави стверджувати, що у різні історичні періоди розвитку суспільства ставлення до дітей, особливості формування навичок міжстатевого спілкування змінювалося. Історично-педагогічний аналіз окреслює соціальні і куль- турні особливості гендерної соціалізації. Проаналізовані дослідження дають змогу дійти висновків про те, що розвиток суспільства ускладнює сфери життєдіяльності особистості дитини дошкільного віку, впливає на процес соціалізації і підвищує її цінність в культурі. uk_UA
dc.publisher УжНУ «Говерла» uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;[373.2:[316.61:305]]:930.85
dc.subject гендерна соціалізація uk_UA
dc.subject особистість uk_UA
dc.subject суспільство uk_UA
dc.subject культура uk_UA
dc.title Дослідження гендерної соціалізації дітей дошкільного віку в контексті суспільно-історичного розвитку суспільства uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account