00 DSpace/Manakin Repository

Combination of Conventional and Innovative Methods of Teaching Healthcare Disciplines in the Training of Future Teachers

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравченко, Леся Василівна
dc.date.accessioned 2021-09-22T12:28:57Z
dc.date.available 2021-09-22T12:28:57Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Кравченко Л.В. Поєднання традиційних та інноваційних методів навчання здоров҆язберігаючих дисциплін у підготовці майбутніх педагогів: Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія»: зб.наук.пр./Ред.кол.: Бочелюк В.Й. (гол.ред.) та ін. Мукачево: Вид-во МДУ, 2021. Том 7, №3. – С.118-125. uk_UA
dc.identifier.issn 2413-3329
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13890
dc.description.abstract Актуальність дослідження зумовлена необхідністю розробки сучасної системи навчання здоров҆язберігаючих дисциплін у підготовці майбутніх вчителів із використанням поєднання традиційних та інноваційних методів навчання. У зв'язку з цим, дана стаття спрямована на виявлення основних факторів впливу на якість освіти майбутніх вчителів, розкриття методів модернізації та контролю навчальних програм у здоров’язберігаючих дисциплінах, опис головних аспектів формування фахового вчителя, спрогнозувати та обґрунтувати можливі наслідки поєднання традиційних та інноваційних методів навчання здоров҆язберігаючих дисциплін у підготовці майбутніх педагогів для системи освіти та суспільства в цілому. Провідним методом до дослідження даної проблеми є системний аналіз, який можна застосовувати з метою вивчення поєднання традиційних та інноваційних методів навчання здоров҆язберігаючих дисциплін у підготовці майбутніх педагогів. Також в процесі написання цієї статті були використані такі методи дослідження, як: метод логічного аналізу, порівняльний метод, методи синтезу і дедукції, метод класифікації. У статті представлені результати проведеного аналізу, розкриті основні фактори впливу на якість освіти майбутніх вчителів, виявлені методи модернізації та контролю навчальних програм у здоров’язберігаючих дисциплінах, описано головні аспекти формування професійного та успішного педагога, було прогнозовано та обґрунтовано можливі наслідки поєднання традиційних та інноваційних методів навчання здоров҆язберігаючих дисциплін у підготовці майбутніх педагогів; результати представлені у виді таблиць та рисунків. Матеріали статті становлять практичну цінність для викладачів та студентів педагогічних вищих навчальних закладів, працівників Міністерства Науки і Освіти України, громадських активістів. uk_UA
dc.publisher Вид-во Мукачівського державного університету uk_UA
dc.relation.ispartofseries УДК;378.016:378.22(07)
dc.subject навчання в школі uk_UA
dc.subject підготовка педагогів uk_UA
dc.subject якість викладання uk_UA
dc.subject наставництво uk_UA
dc.title Combination of Conventional and Innovative Methods of Teaching Healthcare Disciplines in the Training of Future Teachers uk_UA
dc.title.alternative Поєднання традиційних та інноваційних методів навчання здоров҆язберігаючих дисциплін у підготовці майбутніх педагогів uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу