00 DSpace/Manakin Repository

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТРИВОЖНИХ СТАНІВ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Трофаїла, Наталія Дмитрівна
dc.date.accessioned 2021-09-24T21:12:11Z
dc.date.available 2021-09-24T21:12:11Z
dc.date.issued 2021-04-29
dc.identifier.citation Перші спроби пошуку в науковому просторі : зб. матеріалів 19-го Всеукр. студ. наук.-практ. конф. «Особливості організації життєдіяльності дитини у сучасному дошкіллі» (м. Умань, 29 квіт. 2021 р.) / [голов. ред.: Іщенко Л. В., Кушнір В. М. ; відп. за вип.: Карнаух Л. П., Залізняк А. М., Слатвінська А. А. – Умань : Візаві, 2021. – 207 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13904
dc.description.abstract Формування повноцінної активної особистості має насамперед ґрунтуватися на вихованні у дитини почуття власної гідності, усвідомлення своєї самоцінності, поваги до себе, віри у власні сили. Проте, на заваді цьому інколи постає страх, тривога. Стурбованість, тривога, страх – це такі ж невід’ємні емоційні прояви нашого психічного життя, як радість, захоплення, гнів, здивування. Але при надмірній піддатливості до тривог, страхів, залежності від них суттєво змінюється поведінка людини, що позначається на встановленнні нею міжособистісних вззаємин. uk_UA
dc.publisher Умань: ВПЦ «Візаві» uk_UA
dc.subject тривожність uk_UA
dc.subject діти дошкільного віку uk_UA
dc.subject формування особистості uk_UA
dc.subject виховання дітей uk_UA
dc.title ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТРИВОЖНИХ СТАНІВ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу