Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Трофаїла, Наталія Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-09-24T21:12:11Z | |
dc.date.available | 2021-09-24T21:12:11Z | |
dc.date.issued | 2021-04-29 | |
dc.identifier.citation | Перші спроби пошуку в науковому просторі : зб. матеріалів 19-го Всеукр. студ. наук.-практ. конф. «Особливості організації життєдіяльності дитини у сучасному дошкіллі» (м. Умань, 29 квіт. 2021 р.) / [голов. ред.: Іщенко Л. В., Кушнір В. М. ; відп. за вип.: Карнаух Л. П., Залізняк А. М., Слатвінська А. А. – Умань : Візаві, 2021. – 207 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13904 | |
dc.description.abstract | Формування повноцінної активної особистості має насамперед ґрунтуватися на вихованні у дитини почуття власної гідності, усвідомлення своєї самоцінності, поваги до себе, віри у власні сили. Проте, на заваді цьому інколи постає страх, тривога. Стурбованість, тривога, страх – це такі ж невід’ємні емоційні прояви нашого психічного життя, як радість, захоплення, гнів, здивування. Але при надмірній піддатливості до тривог, страхів, залежності від них суттєво змінюється поведінка людини, що позначається на встановленнні нею міжособистісних вззаємин. | uk_UA |
dc.publisher | Умань: ВПЦ «Візаві» | uk_UA |
dc.subject | тривожність | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | формування особистості | uk_UA |
dc.subject | виховання дітей | uk_UA |
dc.title | ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТРИВОЖНИХ СТАНІВ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | uk_UA |