dc.contributor.author |
Матрос, Ольга Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-25T10:47:36Z |
|
dc.date.available |
2021-09-25T10:47:36Z |
|
dc.date.issued |
2020-10 |
|
dc.identifier.citation |
Матрос О. Історія розвитку інклюзивної освіти. Психологічний супровід та соціально-педагогічна робота в закладі освіти: теорія та практика : колективна монографія / [І.В. Албул, Н. М. Коляда, О. О. Кравченко [та ін.]; Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, ф-т соц. та псих. освіти. Київ: ФОП Ямчинський О.В., 2020. С.182–201. (376 с.) |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13912 |
|
dc.description.abstract |
У статті охарактеризовано історичні процеси та етапи становлення і розвитку освітньо-виховних інституцій, навчальних закладів різних типів та загалом освітньої системи осіб з порушеннями розвитку в Україні (системи спеціальної освіти) бачиться як розмаїтий, суперечливий процес, детермінований розвитком суспільства упродовж кількох століть. |
uk_UA |
dc.publisher |
ФОП Ямчинський О.В. |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.013.42(02) |
|
dc.subject |
особи з інвалідністю |
uk_UA |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
історія становлення |
uk_UA |
dc.subject |
благочинство |
uk_UA |
dc.title |
Історія розвитку інклюзивної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |