Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Матрос, Ольга Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-09-25T10:47:36Z | |
dc.date.available | 2021-09-25T10:47:36Z | |
dc.date.issued | 2020-10 | |
dc.identifier.citation | Матрос О. Історія розвитку інклюзивної освіти. Психологічний супровід та соціально-педагогічна робота в закладі освіти: теорія та практика : колективна монографія / [І.В. Албул, Н. М. Коляда, О. О. Кравченко [та ін.]; Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, ф-т соц. та псих. освіти. Київ: ФОП Ямчинський О.В., 2020. С.182–201. (376 с.) | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/13912 | |
dc.description.abstract | У статті охарактеризовано історичні процеси та етапи становлення і розвитку освітньо-виховних інституцій, навчальних закладів різних типів та загалом освітньої системи осіб з порушеннями розвитку в Україні (системи спеціальної освіти) бачиться як розмаїтий, суперечливий процес, детермінований розвитком суспільства упродовж кількох століть. | uk_UA |
dc.publisher | ФОП Ямчинський О.В. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.013.42(02) | |
dc.subject | особи з інвалідністю | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | історія становлення | uk_UA |
dc.subject | благочинство | uk_UA |
dc.title | Історія розвитку інклюзивної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |